11 תשובות
נוויל, בסרט הרביעי.
אממ קוראים לו סדריק הוא שיחק בסרט הארי פוטר וגביע האש
וואו קראתי את זה מזמן (שמונה פעמים) מאד אהבתי את הרמיוני...
אבל כמובן את דובי, הדוויג, דמבלדור
מאלפוי ולופין
סנייפ והכי אהבתי בספרים הראשונים
הרמיוני
בכל הספרים!!!
אנונימית
דמבלדור או לופין ולא ראיתי את הרסטים אז אני לא יודעת אבל בעיקרון בכל הספרים שהם נמצאים
טונקס ב5 אני מניחה
מקגונגל
בכל הסרטים והספרים
פרד וג'ורג' בסרט/ספר השלישי ודראקו בשני