5 תשובות
תרשום גם אני :)
היא תשמח ממש
היא תשמח ממש
פשוט תענה כמו אל תדאגי אני עוד אשוב חחח דברים כאלה תקליל דברים
לפי דעתי תכתבי גם אני
זה ישמח אותה מאוד
אבל תחליטי את
זה ישמח אותה מאוד
אבל תחליטי את
אם הוא לא כתב גם אני כנראה שהוא לא מרגיש כמוה.. לא צריך לשקר לאנשים כדי שירגישו טוב כי בסופו שלדבר היא תדע שלא ואז זה עוד יותר יכאב....
אתה יכול לכתוב לה: הו גם אניי.. או להגיד לה בצחוק חחח כולם מתגעגעים אליי... אתה יכול גם להגיד לה מת לפגוש אותך או משהו כזה
באותו הנושא: