4 תשובות
האדם צריך לחיות בדו חיום עם הטבע. אחד לא צריך להשתעבד לשני. מה שהאדם לוקח מהטבע הוא צריך לתת בחזרה באותה מידה.
בסופו של דבר בני אדם הם בעלי חיים עם תסביך אלוהים. בין אם נרצה ובין אם לא אנחנו תלויים בטבע ואם לא נתייחס לטבע כמו שצריך ונהרוג אותו אנחנו נהרוג את עצמנו.
אנונימית
זאת צריכה להיות עסקה שכל אחד ישרת את השני אבל בני האדם לא משרתים את הטבע כי הם מרושעים
לפי דעתי חייבת להיות הדדיות בכך שהאדם ישרת את הטבע, כשאדם משרת את הטבע נשאר מספיק מקום לעוד בעלי חיים ובנוסף האדם מקבל מהטבע כשהוא נותן לו
זו אמורה להיות שותפות. האדם תורם לטבע והטבע תורם לאדם.
אנחנו קונים כל הרבה דברים שאנחנו לא צריכים במקום להשתמש בהם, זורקים במקום למחזר.. יש לנו רק מקום אחד לחיות בו, בואו נשמור עליו..