10 תשובות
יש גני שעשועים כאלה, אני לא יודעת אם אתה מכיר, שיש בהם רק מתקני כושר וספורט... תבדוק אם יש באזור שלך...
הי ראשית אם עוד לא התייאשת יש חדרי כושר פחות נוצצים שהם בדרך כלל חדר כושר שכונתי ששם יש אותם מכשירים ושם המנוי גמיש יותר (גם אני אישית מתאמן בחדר כושר שכזה) ל3 חודשים ועולה בין 180-220 שח. אפשר להתאמן בהחלט גם בלי חדר כושר הבעיה-הקור והגשם אחרת היה מושלם. אתה יכול להתאמן בבית אך התוצאות יהיו פחות מהירות מהסיבה שיש מכשירים ייעודיים שיעזרו להגיע לתוצאות מיטביות.
אז מה עושים:
אימון יערך 45-שעה
תתחיל בשכיבות בטן 4*20 ותגביר או תפחית בהתאם ליכולות, שכיבות סמיכה-זה טוב על ידים, תבצע ריצה שמזג האויר יהיה טוב כך תשלב גם אירובי, מתח אפשר למצוא איזה מוט להתלות עליו. שאל חברים אם יש להם משקולות וכך תוכל לשלב משקולות. (עקרונית אם יש כסף אפשר להקים חדר כושר ביתי אבל זה מספיק להתחלה אם אתה מתחיל מ0)

מקווה שעזרתי
אנונימי
אם אתה רוצה לגדול ולעשות שרירים אני ממליץ לך על התוכנית Starting Strength מאוד חושב גם התזונה תכנס לאתר קילוגרם יש שם הכל

בהצלחה!
תמצא מוט ברזל עבה ארוך וחזק בסגנון של מכוני כושר, תמצא 2 פחים של חמוצים\זיתים אלו שבצבע זהוב הגדולים כמו שמוכרים בסיטונאות, בשוק או במקום אחר. תקנה שק מלט עולה כמה שקלים, תמלא פח אחד במלט (אחרי שעירבבת עם מים כמובן ויצרת בלילה סמיכה) כמעט עד הסוף, קח את הברזל תכניס קצה אחד ותעמיד איכשהו ישר עד שהוא יתייבש בפח (ייקח יומיים שלושה), ואחר כך תעשה את הצד השני והנה יש לך מוט עם משקולות.
אני חושב שבשביל ההתחלה תעשה את זה עם קופסאות שימורים קטנות, תכין לך מוט כזה עם קופסאות קטנות ועם המלט זה ייספק לך משקל מכובד להתחיל אימון וזה לא יהיה יותר מדי כבד. עם הזמן תעלה במשקל ותכין את המוט היותר כבד. כשהייתי נער אני וחבר הכנו לנו כאלה והם עשו את העבודה. אתה תוכל להשתמש בהם לשרירי ידיים קדמיים (בייספס), אחוריים תלת ראשיים (טרייספס) וכמובן לחזה בשכיבה על איזה ספסל בבית או משהו צר שלידיים יהיו חופשיות בדחיסת המשקולות. תמצא באינטרנט תמונות ומדריכים שמראים איך עושים כל תרגיל (ידיים חזה וכו)
אנונימי
וכמובן לשרירי הבטן תעשה כפיפות בטן, ותוסיף שכיבות שמיכה בכל אימון
אנונימי
עושים מדי ערב הליכות וכפיפות בטן.. בהצלחה!
חיהלה1
יש המון תכניות טובות שאתה יכול להוריד מהאינטרנט

דגש על כוח ומשקולות
Body Beast
P90X
P90X2

דגש על אירובי ללא משקולות
Insanity
Insanity Asylum
GSP Rushfit
TapoutXT

עבודה נעימה
יש בתל אביב גם מכוני כושר חינמיים על שפת הים, בפארקים וגנים ציבוריים. נחמד מאוד
לירונה
תרגילי פילאטיס יכול להיות מצוין
היום בעידן הנוכחי כושר ובריאות נכנס יותר לתת מודע של האנשים. הם מבינים כמה ספורט זה דבר חשוב בין אם זה הליכה, שחייה או ללכת לחדר כושר.
אני ממליץ לך בתור התחלה זה לעשות אירובי קל - תתחיל עם הליכה ותשלב אותה עם ריצה קלה.
שכיבות שמיכה ותרגילי בטן זה דבר מאד חשוב אבל זה לא מה שיוריד את השומן בבטן.
זה יעבוד עם שילוב טוב של אירובי.
תתחיל מתרגילים פשוטים ותתקדם לאט ובבטיחות אסור להגזים ונכון יהיה להקשיב לגוף שלנו.
אכילה אחרי אימון זה דבר חשוב ביותר.
אז אימון נעים ושיהיה רק טוב.