5 תשובות
תאכלי משהו קטן, רק קוביית שוקולד נגיד, או רק משהו קטן אחד
לאכול רק קצת ממתקים
נשבעת שגם אני ככה
תאכלי ממתקים בריאים )כמובן בהגבלה) כמו כדורי תמר מיובשים עם אזוגים וכו
אל תאכלי. לאכול משיעמום זה אף פעם לא טוב, ואת סתם תאכלי מלא בלי סיבה.
לאכול לא בריא לפעמים זה בסדר, אבל עדיף לעשות את זה חכם. פנקייקים משביעים לארוחת בוקר, גלידה ביום חם אחרי ארוחה של סלט, דברים כאלה.
אם את ממש צריכה אני מציעה לך לאכול פופקורן זה יחסית בסדר