3 תשובות
אני חושבת שבפה ובקיבה
בפה ובקיבה
במעי הדק יש פירוק כימי וספיגה של החומרים לדם אם אני זוכרת נכון.
בקיבה יש רק פירוק כימי לא? איזה פירוק מכני יש שם?
אני הייתי הולכת על פה וושט אבל אני לא בטוחה לחלוטין