11 תשובות
כן
כן מאוד
מאוד
ואוו אחותי נדירר!!
סבבה
לא רע, אך כמובן יש עוד לאן לשאוף... אך עם מספיק השקעה, התמדה, למידה ותרגול במהלך השנה את עוד תשתפרי.
בהצלחה!
בהצלחה!
מעולה!
תראי זה ציון טוב סהכ
מצוין
^^זה כן כי אם רואים שהציונים לא משהו יכולים להוריד אותה לארבע יחל
אנונימית
אני כנראה אקבל מבחן ראשון 40
אז.. כן יצא לך טוב :)
אז.. כן יצא לך טוב :)
אנונימית