31 תשובות
כן הוא ישראלי
מאכל ערבי
חומוס זה מאכל ערבי
אנונימי
הוא ערבי פשוט אוכלים את זה פה
זה לא ישראלי^^^^
שואל השאלה:
אז למה אנחנו אוכלים מאכלים ערביים ומתייחסים לזה כשלנו אם זה לא מאכלים שלנו
זה באמת כבר גניבה
אנונימית
יש פה אנשים שבאו ממדינות ערביות
בכל מקרה לא יודעת על מי אתה מדבר אבל אני בחיים לא חשבתי שחומוס זה ישראלי
שואל השאלה:
חומוס לא אוכלים במדינות שהמזרחים באו מהם כל מדינה והאוכל שלה
חומוס אוכלים כאן בישראל זה מאכל של ערביי ישראל וכן זאת גניבה כי החדרנו את זה לתרבות שלנו ולא רק זה גם מילים ערביות זה נקרא גניבת תרבות
כשמראיין אמריקאי אמר לגל גדות להגיד לו מילים בעברית היא אמרה לו יאללה אהלן וסבבה
אנונימית
אחותי את צריכה להבין כשאת גרה במדינה ומסביב יש המון מדינות ערביות מן הסתם שיהיו לנו כמה מילים
לא גנבנו להם שום תרבות אי אפשר לגנוב להם זה שלהם
ואל תתחילי לבלבל לי את השכל יש פה המון אנשים שבאו ממדינות המזרח וצריך להפעיל הגיון
שואל השאלה:
הם לא אוהבים את זה אבל
אנונימית
אוקי ו מה את רוצה
מה זה משנה אם הם לא אוהבים הם ואת צריכים להבין
זה כמו להגיד שאנג'רה זה ישראלי
שואל השאלה:
דיברו כאן במילים ערביות עוד לפני שהמזרחים הגיעו לכאן.. וזה לא אותה ערבית זה ניב שונה
אנונימית
שואל השאלה:
itachi אם כבר קוסקוס או קובה
אנונימית
שואל השאלה:
זה שמקשרים בין חומוס לישראל מראה שניכסנו לעצמנו את החומוס וגם את הפלאפל והשווארמה למרות שאלה לא מאכלים שלנו
אנונימית
אין הרבה מאכלים ישראלים
שואל השאלה:
נכון כל המדינה הזאת בנויה על תרבויות של עמים אחרים במיוחד של הערבים
אנונימית
ישראל זה קיבוץ גלויות האנשים באו לפה הביאו איתם את האוכל שלהם
אז בכלל שיש פה מסעדות רוסיות או אתיופיות זה אומר שגנבנו להם את התרבות? לא .
שואל השאלה:
ולדעתי בגלל שאנחנו אויבים זה לא נראה טוב זה נראה שלקחנו להם את התרבות
אנונימית
שואל השאלה:
אבלloli לאוכל רוסי או אתיופי אנחנו קוראים אוכל רוסי/אתיופי
לאוכל ערבי אנחנו קוראים אוכל ישראלי
למילים בערבית אנחנו קוראים סלנג ישראלי
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא מושפעת טיקטוק
אנונימית
אנחנו לא . רק את קוראת לזה ככה
שואל השאלה:
אני דווקא לא אבל כן לא הייתי בטוחה מאיפה החומוס כי אני שומעת שמקשרים חומוס עם ישראל לא רק כאן גם בארהב
אנונימית
לא יודעת עם איזה אמריקאים דיברת אבל זה ערבי נקודה אף אחד חוץ מאנשים שלא יודעים שום דבר מקשרים את זה לישראל
זה מאכל למי אכפת
עכשיו הוא נחשב ישראלי, אבל במקור הוא ממצרים
ערבים.
ועוד מלא מאכלים שנחשבים ישראלים הם ערבים, פלאפל למשל זה ערבי.
אבל לאף אחד לא אכפת באמת העיקר שזה טעם.