19 תשובות
בהחלט צודקת
גם שאתה קטן אתה יכול לא לספור אף אחד ולעשות מה שבא לך וזה גם לא מביך כי אתה קטן
אני מתגעגעת ללפני 2005 כזה
כשלא הייתי קיימת
כשלא הייתי קיימת
אין מה לעשות
נכון! דור חרא!
שואל השאלה:
ב2007 נולדתי ואני פשוט באמת הייתי מתחננת להיוולד 20 שנה אחורה , אפילו 10 לא יודעת!
אבל לפחות לגדול בדור איכותי ולא סתם שהכל שטחי
ב2007 נולדתי ואני פשוט באמת הייתי מתחננת להיוולד 20 שנה אחורה , אפילו 10 לא יודעת!
אבל לפחות לגדול בדור איכותי ולא סתם שהכל שטחי
הדור הזה פי 100 יותר טוב מהקודמים
אם הייתי נולדת 20 שנה אחורה היו שורפים אותי
לפחות כאן יש לי הזדמנות לחיות
אם הייתי נולדת 20 שנה אחורה היו שורפים אותי
לפחות כאן יש לי הזדמנות לחיות
עסוקים כל היום בלצלם כל פיפס
מתנהגים בצורה מבחילה
חושבים שהם הכי גדולים שיש
חסרי כבוד
מושפעים
חיים בסרט
ובקיצור דור מטומטם
מתנהגים בצורה מבחילה
חושבים שהם הכי גדולים שיש
חסרי כבוד
מושפעים
חיים בסרט
ובקיצור דור מטומטם
אני חושבת על זה כל הזמן.
איך באלי לחזור לתקופה של גיל 7/8/9
פליז רק ליום אחד
איך באלי לחזור לתקופה של גיל 7/8/9
פליז רק ליום אחד
אבל אני לא אומרת שהדורות הקודמים וואוו אבל פשוט הדור הזה חרא
אתם ממש אוהבים להסתכל על הצד השלילי הא? יש עוד מלא דברים טובים שבדורות אחרים לא היו
שואל השאלה:
נכון , יש הרבה דברים טובים , אבל בעייני החסרונות עולים על היתרונות חד משמעית
נכון , יש הרבה דברים טובים , אבל בעייני החסרונות עולים על היתרונות חד משמעית
^מה שאמרת
מה גורם לכם לחשוב שהדורות הקודמים היו יותר טובים?
ואחרי הכל, הם אלה שגידלו אותנו, אנחנו רק נולדנו לכאן
ובינתיים הדור שלנו כבר הצליח לצמצם הומופוביה, להלחם למען שיוויון זכויות בין נשים לגברים, להלחם למען זכויות השחורים
פעם כל אחד דאג לישבן של עצמו
הרבה מהדור הזה ממש סבבה.
ואחרי הכל, הם אלה שגידלו אותנו, אנחנו רק נולדנו לכאן
ובינתיים הדור שלנו כבר הצליח לצמצם הומופוביה, להלחם למען שיוויון זכויות בין נשים לגברים, להלחם למען זכויות השחורים
פעם כל אחד דאג לישבן של עצמו
הרבה מהדור הזה ממש סבבה.
אחותי על מה את מדברת את בת 13 את עדיין קטנה תהני מזה עזבי אותך שטויות באמת שאת תתחרטי בעתיד על זה שלא הערכת
אנונימית
שטויות. לא היה טוב יותר פעם.
עד לפני כמה עשורים הרוב היו מעשנים, ואפילו במטוס ובמקומות סגורים...
עד לפני כמה עשורים הרוב היו מעשנים, ואפילו במטוס ובמקומות סגורים...
blue
הדור של היום התקדם משמעותית... אבל את ציינת בדיוק רק את מה שרע. היום הבעיה שיש יותר מדי גזענות כלפי לבנים והסתה נגדם, הגזענות כלפי שחורים כיום כמעט אפסית. לא ראית את הסרטונים שמרביצים לאנשים עם חולצות של טראמפ ברחוב בארה"ב?
הדור של היום התקדם משמעותית... אבל את ציינת בדיוק רק את מה שרע. היום הבעיה שיש יותר מדי גזענות כלפי לבנים והסתה נגדם, הגזענות כלפי שחורים כיום כמעט אפסית. לא ראית את הסרטונים שמרביצים לאנשים עם חולצות של טראמפ ברחוב בארה"ב?
אני נולדתי ב2007 וכבר בכיתה ב ידעתי מה זה סקס בגלל שהדור הזה כזה אוטיסטי
אנונימי
^חמודי, אוטיסטים הם מאוד חכמים, פשוט לא תמיד יודעים לפרש את החברה בצורה טובה
באותו הנושא: