4 תשובות
תצא תנסה להכיר בנות תאמין לי אם תשחק אותה משהו שאתה לא אז לא ירצו ותך או הזוגיות שלך תהיה קצרה פשוט תן לקסם האישי שלך לעבוד יש אותו לכולם ואם זה לא עובד על בחורה כנראה שהיא לא מתאימה אין טיפים תצא תסתובב תנסה לצאת כמה שיותר אני לא מתחברת לאפליקציות של היכרות אבל זה גם אפשרות ובהצלחה
קודם כל אתן את דעתי האישית, אני פחות ממליצה לך להתחיל עם בנות באינסטגרם או ברשת חברתית כזו או אחרת, הכי טוב זה במציאות שזה יהיה הכי אמיתי ונקי ובינינו, אין כמו ההרגשה הזו כשאתה מסתכל לה בעיניים והיא לך ואתם יודעים שזה זה, ולא מנסים לנחש דרך מסך קטן שנקרא 'טלפון'. אבל, אם כבר באינטרנט אז עוד פעם אתן לך את דעתי (:
תהיה זורם וקליל, בנות לא אוהבות בנים כבדים שלוקח להם הרבה זמן לענות או משהו כזה, או שהם מתחילים "וואי סליחה לא ראיתי", אל תסנן ואת המילה 'אגו' תשרוף- כי בזוגיות זה הדבר הכי חרא בעולם.
בגדול תהיה אתה. היה לי מקרה כזה שדיברתי עם בן שראה אותי בבית ספר והחליט לשלוח לי הודעה באינסטגרם, מפה לשם עבר חודש, 'התאהבנו' דרך התכתבויות ורק אחרי חודש נפגשנו ופשוט הרגשתי שזה לא זה. זה לא הבן אדם שדמיינתי כשדיברתי איתו בטלפון ובמציאות זה שונה לגמרי ממה שציפיתי וחשבתי, ופשוט הבנתי שזה לא זה..
תהיה אתה, אל תגיד על עצמך דברים שאתה לא, אל תנסה להרשים, אל תנסה להתאים את עצמך לאנשים.
אל תמהר, מתישהו זה יבוא. בהצלחה (:
תהיה זורם וקליל, בנות לא אוהבות בנים כבדים שלוקח להם הרבה זמן לענות או משהו כזה, או שהם מתחילים "וואי סליחה לא ראיתי", אל תסנן ואת המילה 'אגו' תשרוף- כי בזוגיות זה הדבר הכי חרא בעולם.
בגדול תהיה אתה. היה לי מקרה כזה שדיברתי עם בן שראה אותי בבית ספר והחליט לשלוח לי הודעה באינסטגרם, מפה לשם עבר חודש, 'התאהבנו' דרך התכתבויות ורק אחרי חודש נפגשנו ופשוט הרגשתי שזה לא זה. זה לא הבן אדם שדמיינתי כשדיברתי איתו בטלפון ובמציאות זה שונה לגמרי ממה שציפיתי וחשבתי, ופשוט הבנתי שזה לא זה..
תהיה אתה, אל תגיד על עצמך דברים שאתה לא, אל תנסה להרשים, אל תנסה להתאים את עצמך לאנשים.
אל תמהר, מתישהו זה יבוא. בהצלחה (:
שואל השאלה:
תודה ענקית מאוד עזרת לי הבעיה שאני ביישן ובלי ביטחון כדי לנסות להתחיל עם מישהי פנים מול פנים הלוואי ורק היה תי את האומץ הזה
תודה ענקית מאוד עזרת לי הבעיה שאני ביישן ובלי ביטחון כדי לנסות להתחיל עם מישהי פנים מול פנים הלוואי ורק היה תי את האומץ הזה
אפשר להבין אותך אבל אתה צריך להבין שצריך לקחת סיכונים בחיים, עד כמה שזה יישמע קלישאתי אבל אם אני כבר אומרת קלישאות אז רק כאלה שאני מאמינה בהן והולכת איתן - חיים פעם אחת, אתה לא יכול לדעת מה יקרה מחר, אז פאק איט אתה רואה מישהי מעניינת שבא לך להכיר אז תיגש אליה, מה כבר יכול להיות? אז במקסימום היא תגיד לך לא ואם היא תגיד לך לא בצורה מגעילה תדע שהיא זו שעשתה טעות כי היא מתייחסת ככה לאנשים ותגיד תודה כי ראית מי היא באמת ואיך היא מתנהגת לאנשים שרק רצו להיות נחמדים אליה ולא באו בכוונות רעות. לכל שאלה או ייעוץ או מה שלא תרצה אני כאן. ודי להתבייש תשתחרר, אני לא חושבת שאתה ילד בן 13, פשוט לך עם החיים. הם ממש כיפיים בהיבט כזה תסמוך עליי
באותו הנושא: