7 תשובות
תקשיב בן שלי.
אך תחשוב על להכות בנות.
מכים רק שניצל
אך תחשוב על להכות בנות.
מכים רק שניצל
*אל
כי לרוב הבנים יותר חזקים, וזה גם מתוך כבוד
לא שלהרביץ לבנים זה דבר טוב, בהחלט לא
לא שלהרביץ לבנים זה דבר טוב, בהחלט לא
כי בנות חלשות פיזית לכן זה נחשב מעשה שפל מאוד לעשות.
כי אם בן רק יגן על עצמו מפני בת שתוקפת אותו, כולם יצאו עליו וירביצו לו.
הם כן
כי החברה דפוקה. אם בת תרביץ לי אני אחזיר לה ובעיה שלה אם אני יותר חזק
באותו הנושא: