10 תשובות
וויצ'ר 3 וסקיירים
היוש אני איימי ואני בחורה שאוהבת לשחק במחשב
קול אוף דיוטי, וקונטר ושלך ?
שואל השאלה:
חחח הזה של איימי
אנונימית
זאת לא תשובה חצופה ! :)
חח המשחקים היחידים שהצלחתי לשחק הם rise of the tomb raider ו shadow of the tomb raider

אהבתי גם יחסית את סדרת אססינס קריד(לא בהכרח החדשים, לא יודע עד כמה אהבתי את אוריג'ינס.. ואת אודיסי לא ניסיתי בינתיים, גם לא את וולהלה, אולי אהבתי את syndicate את revelations וקצת את black flag)
אנונימי
call of duty modern warfare
call of duty cold war
dark souls 3
the last of us
horizon zero dawn
ac origins
ואלוראנט וgta