4 תשובות
כי זה הסגנון
כי בקב"ה נודר מלשינים דוקר
כי הם כביכול דתיים
זה כמו פצלוחות ששומרות שבת
זה כמו פצלוחות ששומרות שבת
כי זה הסטייל
באותו הנושא: