6 תשובות
ברור שבנות עם ביטחון עצמי.
לדעתי, בנות עם ביטחון..
אנונימיי
משהו באמצע:)
אני מעדיף בלי ביטחון -כל אחד והשיגעון שלו
לא משנה לי.
אני מעדיף בלי ביטחון... ככה אני יוכל להרגיש ששנינו שווים.. אבל זה כל אחד והדעה שלו...
באותו הנושא: