6 תשובות
לא משנה לי.
אני מעדיף בלי ביטחון -כל אחד והשיגעון שלו
לדעתי, בנות עם ביטחון..
אנונימיי
אני מעדיף בלי ביטחון... ככה אני יוכל להרגיש ששנינו שווים.. אבל זה כל אחד והדעה שלו...
ברור שבנות עם ביטחון עצמי.
באותו הנושא: