9 תשובות
אה משהו כזה
בגלל העם הנבחר
לא בגלל זה כי אנשים נולדים לשנוא אותנו זה כמו שהיה אם יוסף שהוא היה הכי קטן והכי אהוב אז כולם קינאו והתנקו לו
שונאים אותנו כי אנחנו צודקים, תקראי את פגישות הוותיקן על ישראל תביני מה אנו שווים
לא שונאים אותנו בלי סיבה הגיונית הנראית לעין
לא. הם באמת מקנאים לקשר הישיר שלנו לקב"ה.
אנונימי
אין סיבה לשנוא אותנו בגלל זה וזה גם לא התנשאות. ה' הלך לשאר העמים והם לא רצו אותו בעיה של מי זה אם לא שלהם? אז אנחנו נבחרנו ואנחנו אחלה עם ושהשאר יתפוצצו
שואל השאלה:
התגובה הלפני אחרונה הסברת יפה
לשאר התגובות אני מבינה מאיפה אתם באים אבל אני לא מאמינה באלוהים אז הדעה הזאת פחות תקפה לגבי
התגובה הלפני אחרונה הסברת יפה
לשאר התגובות אני מבינה מאיפה אתם באים אבל אני לא מאמינה באלוהים אז הדעה הזאת פחות תקפה לגבי
אנונימית
לא.
בתכלס, אין הסבר לאנטישמיות. שנאו אותנו גם כשהיינו מושפלים, גם כשניסינו להיכנס ולהיתמע בגויים וגם כשהיינו למעלה. גם שנאו יהודים אתאיסטים או נאורים, זה היה ללא שום היגיון.
בעומק, זה בגלל שאנחנו עם שמראה להם במהות שלו שיש משהו טוב יותר, שיש דבר גדול יותר ושלם יותר מהחיים שלהם.
בתכלס, אין הסבר לאנטישמיות. שנאו אותנו גם כשהיינו מושפלים, גם כשניסינו להיכנס ולהיתמע בגויים וגם כשהיינו למעלה. גם שנאו יהודים אתאיסטים או נאורים, זה היה ללא שום היגיון.
בעומק, זה בגלל שאנחנו עם שמראה להם במהות שלו שיש משהו טוב יותר, שיש דבר גדול יותר ושלם יותר מהחיים שלהם.
באותו הנושא: