16 תשובות
לא מה אני ילד
שואל השאלה:
לחחח לא קשור ילד אני בת 16
אנונימית
חחח באיזה אפריל חרשתי קצת אבל בחודשים האחרונים לא
שואל השאלה:
אני משחקת פעם בשבועיים כזה
אנונימית
שואל השאלה:
מטרילה ילדים
אנונימית
לא חחח זה נראה לי ימחק בדצבר
שואל השאלה:
לאאאא
אנונימית
זה לא ימחק כי הם הכינו אפליקציה של מיקמק אז לא צריך בשבילה פלאש
שואל השאלה:
יאי
אנונימית
אני בוכה
למיקמק אין גיל אנשים
תאמת שיש. עד 12.
אנונימית
לאא
הם מעתיקים לגמרי מ club penguin
ו club penguin יותר טוב
רוב הגדול שמשחק במשחק הזה הוא ילד קטן ואני לא ילד קטן אז לא...
כןן והייתי ביום החלפות ועכשיו יש לי כובע שמחליף צבעים ואני החלפתי עם משהו על צ'יטוס ואני ממש מבואסת כי אהבתי את הצ'יטוס שליי (לכל האלה שעומדים לומר שאני בטח ילדה קטנה או משהו אז אני יש לי מחר יומולדת 16) סוויט סיקסטין בקורונה ייאי
אנונימית