3 תשובות
שואל השאלה:
להכיר במציאות לא דרך הטלפון
אנונימית
הם לא דרך שידוך? אפשר נגיד דרך חברות . אי אפשר למצוא ברחוב מישהו זה לא עובד ככה
לדעתי אפשר בכל מקום תלוי אם אותו אחד נמצא שם גם. למשל יום אחד אני ואמא שלי יצאנו לטיול בים *בחורף* והיא הכירה שם את הבן זוג שלה וזה היה הכי צירוף מקרים שהוא היה שם גם. אז נראלי אפשרי לטייל ותנסי להכיר מישהו שימצא חן בעינייך או שאולי מישהו יבוא לבד ;)
בהצלחה!!

עריכה: וכמו שהרוב אמרו אפשר דרך חברות גם
אנונימית