4 תשובות
זה סבבה וזה יכול להיות גם יפה פשוט שיראה טוב ושיראה טבעי
לא אכפת לי אבל עם זה לדייט עם מישהו בפעם ראשונה או משהו כזה אז זה די לשקר לו...(אם לא אמרת לו)
קודם קחי בחשבון שזה הריי לא טבעי , כמו בנייה צביעת שיער איפור וכו.. דבר שני זה יראה מוזר אם הצבע / עיצוב של העדשה או איך שלא אומרים את זה לא איכותית, במילה יותר פשוטה אם זה נראה כמו עדשות של פורים ב 50 שקל. בתור מישהי שמרכיבה עדשות כבר כמה שנים, צבעוניות וריאה, אני מאוד ממליצה לך להשקיע כסף על עדשות איכותיות גם במראה וגם בחומר עצמו. גם אל תשכחי שלא כל גוון יתאים לך וישב עליך מושלם , לכל אחד יש עין שונה וגוון שונה לאף אחד אין את אותו הצבע עין בדיוק ולכן לא כל עדשה יכולה להתאים לך . בקיצור אם את רוצה תוצאות טובות תמצאי עדשות מומלצות ואיכותיות שיתאימו לך ספציפית. נ.ב זה לא מוזר, תעשי מה שבאלך❤
זה סבבה ודווקא יפה מאוד
באותו הנושא: