10 תשובות
שואל השאלה:
כי אין לי אוף
כי אין לי אוף
אנונימית
טעם של וודקה עם מים וגזים...
זה דוחה מניסיון
שואל השאלה:
בעצם אני יכוךה לצאת למכולת 247 שפתוחה פה אבל חשוך ושקט בחוץ
איפה חברים שלי כשצריכים אותם
בעצם אני יכוךה לצאת למכולת 247 שפתוחה פה אבל חשוך ושקט בחוץ
איפה חברים שלי כשצריכים אותם
אנונימית
אקסל הכי טעים עם וודקה
שואל השאלה:
טוב יאלה אני לוקחת שוט נקי 34 ו
היה מגעיל
טוב יאלה אני לוקחת שוט נקי 34 ו
היה מגעיל
אנונימית
הראשן של שוופס הכי טעים
אנונימי
אקסל במקום סודה
למה דווקא סודה? פאנטה יותר טעים...או כל מיץ אחר
אם לא תנסי לא תדעי
באותו הנושא: