5 תשובות
נכנסים לבידוד אם היית ליד חולה קורונה או שאת חולה.
לא סתם כי כואב לך הגרון.
לא סתם כי כואב לך הגרון.
אנונימית
עד כמה כואב מ1 עד 10?
שואל השאלה:
נגיד 6 כזה^
ולפי מה שהבנתי אם מופיע תסמין צריך להיכנס לבידוד, וכאב גרון זה תסמין
נגיד 6 כזה^
ולפי מה שהבנתי אם מופיע תסמין צריך להיכנס לבידוד, וכאב גרון זה תסמין
אנונימית
לא ,קר בחוץ אז טבעי שיכאב לך הגרון...
אני לא מומחה אבל מידע אישי אני ממליץ על מדיטציה בליל ירח מלא אבל אם חס וחלילה הכאב עובר ל-7 אתת צריכה במיידית לשתות כוס ושליש מי ורדים ולגרגר במשך דקה וחצי
באותו הנושא: