6 תשובות
למה באמונג אס
כשאת מזייפת משימה אל תזוזי ממנה עד שהמד הירוק לא עולה כי אם הוא לא יעלה יכול להיות שיבינו שזייפת
אחרי שאת הורגת תשמשי בונט ואל תצאי ממנו עד שרואים את הגופה ואם את כבר יוצאת תעשי סאבוטג בצד השני ואז לא יחשבו שאת סאס

אם נשארו ארבעה אנשים ואתם בקבוצות של שתיים (ואת אימפוסטור מן הסתם) תרצחי את מי שאיתך בחדר שלא נכנסים אליו יותר לקראת סוף המשחק כמו שילדס או קומיוניקיישנס או אפילו או טו ואז תעשי סאבוטג לריאקטור ואחרי שנגמר הקולדאון תהרגי מישהו וזהו ניצחת
שואל השאלה:
אבל בעדכון החדש אין מד :)
תהרגי מישהו ואז תברחי ישר לצינור האיוורור אל תשתמשי בו תמיד רק למקרי רצח או חירום
] [
תהרגי שאת עושה sabotage על האורות
רוב הסיכויים שלא יראו שזה את