4 תשובות
כלום, בתור בת זה סתם מעיק ומעצבן. זה סתם גורם לנו סלידה מהם עוד יותר.
אין סיבה סתם כדי להגיד לה שהיא יפה ולמשוך את התשומת לב שלה
אנונימי
הם חושבים שבנות חושבות שהם מאגניבים למות
מי אנחנו שנשקר זה כן מפרגן קצת
אנונימית
באותו הנושא: