7 תשובות
כמו כל קליפ אחר שלה
משעמם מה יש לחשוב
מושלם!! כל שיר שהיא מוציאה הוא זהב.
שיר לא משהו, קליפ בסדר. יחסית לאלבום הקודם שלה היא אכזבה ברמות.
מדהים , יפייפה , אומנויות , הכיאורגרפיה >>>
גודלן טאצ'
Snt
מהמם!!
ממש יפה!!
ואני מאוד אוהבת את הסטייל שלה בקליפ הזה
זה ממש שנות השישים, התסרוקת והסטייל וכל הקטע של החלל, היה דבר כזה בשנות השישים שנקרא אופנת חלל וזה בול זה.
הקליפ טוב רצח אבל זה שיר שלא מתאים לצלם לו קליפ לפי דעתי