4 תשובות
מכירה רחוק מהעין רחוק מהלב? ככל שלא תתראו ותתרחקו פיזית זה יעבור
אותו המצב אחות
להבין שהוא לא בשבילך ולא לשלוח הודעה כי בסוף זה רק יהרוס אותך
להבין שהוא לא בשבילך ולא לשלוח הודעה כי בסוף זה רק יהרוס אותך
אנונימית
מה שהיא אמרה
היי הייתי במצבך בעבר, לוקח זמן לעכל שחיינו בבועה והוא לא מי שהוא. אבל זה הזמן שתספרי לעצמך כמה הוא רע בשבילך. כמה מגיע לך לאהוב משהו טוב יותר ממנו. תקצירי מעצמך כל מה שקשור אליו, אי אפשר להכחיש רגשות אבל במקביל תזכירי לעצמך את עומק הפגיעה. את חזקה ולא צריכה להפגע שוב!
באותו הנושא: