6 תשובות
למה יש לפיתות שלך פלולות חחח אני לא חובת שזה קורה לכולם
עובש..?
אולי,נראלי.
אולי,נראלי.
נראלי התקרב.
זה אמור להיות ככה לול
שואל השאלה:
זה תמיד קורה לי!! וזה לא בגלל החברה או משהו אני תמיד קונה חברות אחרות, וגם תמיד מכניסה אותן למקפיא.
אבל יש פעמים שאני פותחת אותן ואז משאירה אותן כמה ימים בחוץ ופשוט נהיה להן עיגול שחור עם שיער מעל וזה כזה מגעיל אז אני זורקת כי הן כאילו נהרסו..
השאלה היא למה זה קורה?? מה זה באמת קורה רק לי
זה תמיד קורה לי!! וזה לא בגלל החברה או משהו אני תמיד קונה חברות אחרות, וגם תמיד מכניסה אותן למקפיא.
אבל יש פעמים שאני פותחת אותן ואז משאירה אותן כמה ימים בחוץ ופשוט נהיה להן עיגול שחור עם שיער מעל וזה כזה מגעיל אז אני זורקת כי הן כאילו נהרסו..
השאלה היא למה זה קורה?? מה זה באמת קורה רק לי
אנונימית
התיאור שלך לא ברור מאוד, אבל בכל מקרה כנראה שזה עובש.
לא קורה רק לך, קורה לכך לחם שתשאירי בחוץ ולאוכל שמתקלקל בכללי.
לא קורה רק לך, קורה לכך לחם שתשאירי בחוץ ולאוכל שמתקלקל בכללי.
באותו הנושא: