5 תשובות
הוא ממש אוהב אותך, לא יצאת מוזרה.
אבל היה נחמד להגיד גם אני.
שהוא מרגיש רגשות אמיתיים כלפיך לא סתם חבר וחברה
בשבילו יש לזה משמעות
שואל השאלה:
חחח אני יודעת אבל יצא לי פשוט אחלה
אנונימית
היית אומרת גם אני זה נראלי קצת מבאס לשמוע "אחלה"
את לא חייבת להגיד גם אם את לא מרגישה את זה עדיין
אם הוא נפגע תגידי לו שזה עדיין מוקדם בשבילך בשביל לדעת אם זה מה שאת מרגישה או לא
עבר ממש מעט זמן מאז שהתחלתם את הקשר אז בלי לחץ