3 תשובות
כולם גזענים אל כולם
כמו שאמרה העונה הראשונה. יש גזענות כלפי כל עדה. אני יכולה להעיד בתור אשכנזייה שגם כלפינו יש גזענות.
יש גזענות לכל כיוון. יש מזרחים שמתנהגידים בגזענות לאשכנזים ויש אשכנזים שמתנהגים בגזענות למזרחים.
זה לא אומר שכל מי שאשכנזי גזען ולא כל מי שמזרחי גזען