9 תשובות
סושי טבעוני הוא הרבה יותר טעים!! תנסי את הסושי הטבעוני במסעדה שקוראים לה ze sushi!
אוכלים סושי בלי דג יקירה
סושי טבעוני
אל תהיי טבעונית. אם לא היינו מגדלים פרות ואוכלים אותן, חיות אחרות היו אוכלות אותן במקומנו.
יא פגרים היא לא שאלה אם להיות טבעונית או לא אז סתמו כבר. כמו שאתם לא רוצים שנכפה עליכם את הטבעונות שלנו אל תכפו עלינו את הבשר שלכם
אנונימית
היא שאלה מה לעשות, זה או לא להיות טבעונית או לאכול סושי טבעוני
יש סושי טבעוני שהוא טעים
אם קשה לך פשוט תתחילי אם מה שאת כן יכולה עד שיהיה לך קל יותר
לא להיות טבעונית מזה טרנד עכשיו?
אני לא יודעת מה איתך אבל אני לא חושבת שאכלתי אי פעם דג בסושי
אפשר פשוט לשים משהו אחר באמצע