8 תשובות
זאת אני נכון
כנל אחי
אנונימי
אז באוי נתחתן ןזהו^
תעשה צעד . עם אתה רוצה סיכוי איתה אתה צריך לעבור לשלב הגלוי
תתמודד ותגיד לה
אתה חי פעם אחת. תגיד לה, אולי יצא מזה משהו. ואם לא, לא קרה כלום :)
מה האפשרויות שלך?
השאלה זה מה אתה רוצה לעשות? אתה רוצה לנסות לרדת מזה, או לנסות לצאת איתה? אם את רוצה לרדת ממנה אז הייתי מנסה לחשוב על כל מיני דבר בה שמפריעים לך ולהתמקד בהם(כי הרבה פעמים כשמאוהבים מתעלמים מפגמים) עד שירד לך ממנה.
אם אתה מעוניין לנסות לתת צ'אנס לצאת איתה אז תנסה להגיד לה איך אתה מרגיש - היא מרגישה אותו הדבר ורוצה לצאת? מעולה, היא לא מרגישה אותו הדבר? יופי אתה יכול עכשיו להמשיך הלאה אחרי שביטאת את הרגשות שלך במקום לשמור אותם בבטן.
בהצלחה!
אם אתה מעוניין לנסות לתת צ'אנס לצאת איתה אז תנסה להגיד לה איך אתה מרגיש - היא מרגישה אותו הדבר ורוצה לצאת? מעולה, היא לא מרגישה אותו הדבר? יופי אתה יכול עכשיו להמשיך הלאה אחרי שביטאת את הרגשות שלך במקום לשמור אותם בבטן.
בהצלחה!
באותו הנושא: