9 תשובות
כי אני מטר 54 אני מעדיפה 65-75
למה אתה פונה לכולן?
אני לא מבינה את זה..
לכל אחת יש את הטעם שלה, ותתפלא, יש גם המון שמעדיפות נמוכים.
זה טו מאצ 1.90 בשבילי
אבל מי שתפסול בגלל דבר כזה זה שטחי.
כל אחת וההעדפות שלה
שואל השאלה:
מה הקשר כל אחת והעדפות שלה ? יש רוב מסוים שמעדיף משהו מסוים וזה בכל דבר, זה לא שזה מתחלק שווה בשווה
חלאס עם שטויות מתייפייפות
אנונימי
מה שטויות מתייפיפות? כנראה שהבנות באתר הזה מעדיפות גברים גבוהים נורא והבנות שהשתתפו בסקר מעדיפות גבוהים פחות. אל תשליך עלינו את חוסר הביטחון שלך
איך לעזאזל זה קשור להתייפייפות?
שואל השאלה:
בכל הסקרים זה ככה ובכל המחקרים, בדקתי הכל.
בהולנד האידאלי היה 1.93 אבל ממוצע המשתתפים במחקר היה 1.85
אנונימי
מה סקרים מה
אני אפילו יכולה לצאת עם גבר במטר שישים זה לא כזה מזיז לי.
אבל זה כיף וזה נותן ביטחון כשהגבר גבוה ממך ואז זה מרגיש כאילו הוא שומר עלייך (לא דעת איך להסביר את זה)
בכל מקרה מטר תשעים זה אחלה מה
והרוב לא תמיד קובע, למה להתייחס לרוב?
דווקא כל השוות הגבוהות רוצות מטר תשעים.
השאר פחות