12 תשובות
יותר מדי פעמים
כןן
לא, מסרט כן (לא כל כך קשה לנחש מי...)
התאהבתי רק בדמויות מסדרות.
כן, אזולה.
כן נורמאלי לגמרי
וואו במלא
אנג (כשהייתי יותר קטנה)
יוג'ין מהסרט של רפונזל
ליאונרדו דיקפריו כשהוא היה בטיטאניק (שכחתי את השם שלו)
ועוד
אנונימית
כן וגם הקטע שהתאהבי בדמות עצמה בדמות!!
כן, אנימה וגם סדרות אמיתיות
לא כל כך אבל האבתי את אוקטביה
למי זה לא קרה, לא?