7 תשובות
יוסי בניין אני מת
יניב קטן ברור
ממש ממש לא^
די נו רק אידיוט יגיד קטן
לצערי יוסי
אבל לקטן יש לב בניון משחדים
למרות שאני אוהד חיפה ויניב זה נשמה
יוסי רמה מעל
הוא עשה את הקריירה הכי גדולה ששחקן ישראלי עשה