התחברות
הרשמה
מה דעתכם על האפליקציה נוניצאט? (Nonychat)
20 בנובמבר 2020, 21:08
אפליקציות אייפון
אנדרואיד
סרטונים
אפליקציות
אפליקציות היכרויות
2 תשובות
זוועתית
N
No offense
זוועה אפליקציה של חרמנים
B
Boombo :)
באותו הנושא:
מה דעתכם על האפליקציה "זהו." בגוגל פליי?
מה דעתכם על האפליקציה Zoom?
מה דעתכם על זה שהודו אסרה את האפליקציה טיקטוק?
מה דעתכם על האפליקציה טיקטוק
מישהו כאן משתמש באפליקצית monkey?מה דעתכם על האפליקציה?
האפליקציה תיאו תאוריה זאת אפליקציה טובה לדעתכם ללימוד תיאוריה?
מה דעתכם על האפליקציה?
מה דעתכם על הופ? (האפליקציה)
מה דעתכם על האפליקציה שיצרתי?
מה דעתכם על האפליקציה?
באפליקציית me - חייב שלשני הצדדים תהיה את האפליקציה כדי לדעת מי המספר?