2 תשובות
אחלה מכתב אבל למה לא פשוט לשאול את המורה על מבחן מעבר?
שואל השאלה:
כי זה דרך המנהלת אצלינו וצריך לכתוב לה מכתב מכתב כי לקבל את המבחן מעבר בכיתה ט
אנונימית