6 תשובות
יא זה האיידול שלי
חהחהחה אני נקרעת!!
אבל יש לו אחלה קול
אני מאוהבת בסרטון
אמאלה אני זוכרת את זה מכיתה ו
דקל וקנין עושה קאם בק?!
עכשיו אני עצובה):
עשיתי סדק למאוורר מגדל שסבא שלי קנה לי לפני שהוא מת.
או מיי גאדד