3 תשובות
לרעה קצת.. פעם היה יותר כיף והיה יותר קל לדבר עם אנשים, כולם היו סוגשל מתלהבים כאלה
אנונימית
כן השתנה לרעה.. אחרי האיחוד של סטיפס מבוגרים וסטיפס נוער כל המבוגרים פרשו בגלל הספאמרים והשאלות הסתמיות וזה ממש חבל כי יש להם עצות טובות ואני נגיד לא יכולה לשאול פה דברים של אנשים בוגרים יותר ולקבל עזרה רצינית מאנשים עם ניסיון
כן השתנתה מאוד ודי לרעה