9 תשובות
כי הם לקחו לי תשוקולד והייתי חייבת להיכנס כדי להציל אותו
אף אחד לא מת, אז הם יצאו כמו שנכנסו.
כי גם למה זה חיה
סקס
סקס.
כי למה זה שם של חיה
למה*,* פיל וסיפרה נכנסו למערה ויצאו שלושה?
כי למה זאת חיה..
כי למה זאת חיה..
אנונימית
שיט תיקון אוטומטי
וג'ירפה*
וג'ירפה*
אנונימית
לא