9 תשובות
כי הם לקחו לי תשוקולד והייתי חייבת להיכנס כדי להציל אותו
אף אחד לא מת, אז הם יצאו כמו שנכנסו.
FML
כי גם למה זה חיה
סקס
כי למה זה שם של חיה
למה*,* פיל וסיפרה נכנסו למערה ויצאו שלושה?

כי למה זאת חיה..
אנונימית
שיט תיקון אוטומטי
וג'ירפה*
אנונימית
לא