4 תשובות
לא בסדר מצידה
תפני לרכז שכבה/ מחנך
תפני לרכז שכבה/ מחנך
לי זה תמיד קורה
המורה פשוט לא עונה ממליצה לך לפנות למחנכת
המורה פשוט לא עונה ממליצה לך לפנות למחנכת
אני המורה, את ממש חוצפנית, אני משאירה אפס
שואל השאלה:
חחח טוב יפתי
חחח טוב יפתי
אנונימית