4 תשובות
לא בסדר מצידה
תפני לרכז שכבה/ מחנך
לי זה תמיד קורה
המורה פשוט לא עונה ממליצה לך לפנות למחנכת
אני המורה, את ממש חוצפנית, אני משאירה אפס
שואל השאלה:
חחח טוב יפתי
אנונימית