7 תשובות
2 אחד תינוק אחת מפגרת אז אף אחד
ישלי 3 אחים כולם מתייחסים אליי:)
2 גדולים אחד קטן
2 נבלות לא כולל אותי כמובן ורק כשהם צריכים משו
יש לי חמישה אחים כולל אותי, מידי פעם מתייחסים ומידי פעם לא אבל לרוב כן.
4 שלוש בנות ובן אחד לא כולל אותי
לצערי כולם אני האמא השניה
אנונימית
10 ילדים, לא כולל אותי.
אני הרביעי, וחוץ מאחד עם בת זוג, ושניים בצבא לפעמים, כולם בבית. אנחנו מחונכים לעצמאות ועזרה בבית, לא צריכים הרבה צומי, אבל ההורים שלי שמים לב לכולם ודואגים לכולם.

גם אני בישיבה רוב הזמן, בפנימיה, אז רק בטלפון פעם בשבוע או חזרה פעם בשבועיים בערך.
2
הצומת לב היא רק כשאני עושה משהו מיוחד ולפעמים זה מעצבן..