6 תשובות
שואל השאלה:
כן זוועה לא הבנתי למהה
אנונימית
אוי חחח איכ תשתי מים זה יעבור
משניהם. לא בריא באף צורה לאכול את זה כשזה בצורת אבקה.. שימי את זה עם מים או חלב או משהו.
קקאו זה אכיל אבל מריר יותר זה הכל
שיקולים זה בגדול קקאו וסוכר טחונים ביחד לדעתי
שואל השאלה:
למה לא בריא כשזה אבקה זה אותו דבר כמו עם מים
אנונימית
אוי זה היה מריר?
שואל השאלה:
ממה מקקאו או שוקולית
אנונימית