3 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא רק בגומי,זה ממש בסוכר ואני לא אוכלת הרבה
אנונימית
אין סיכוי שזה באמת הסוכר עצמו-כי אחרת לא היית יכולה לאכול ממש כלום בלי לסבול מצרבת, שום פרי וכאלה.
אז זה כנראה משהו אחר.
בכל מקרה לכי להיבדק.
אולי את אלרגית או רגישה לחומר מסויים שמצוי במאכלים כאלו.