7 תשובות
אני במצב דומה לשלך
חברות שלי גם לא קראו לי לצאת איתן ובקושי מדברות איתי
חברות שלי גם לא קראו לי לצאת איתן ובקושי מדברות איתי
אנונימית
שואל השאלה:
זהו שהן מדברות איתי כל יום,והכל סבבה אבל אני עכשיו חושבת על סיבות בראש וזה נשמע לי יותר טוב אבל בכל מקרה זה מבאס ברמות
זהו שהן מדברות איתי כל יום,והכל סבבה אבל אני עכשיו חושבת על סיבות בראש וזה נשמע לי יותר טוב אבל בכל מקרה זה מבאס ברמות
אנונימית
הן ממש לא חברות,תמצאי לך חברות הרבה יותר טובות,את ממש לא צריכה להישאר בבית ולא לצאת בגללן,הן הפסידו אותך,תצאי ותבלי ותעשי מה שאת רוצה ופשוט אל תחשבי עליהן כי הן לא שוות את האנרגיה שלך,אם את צריכה לדבר אני תמיד פה :)❤
ואוו לרגע חשבתי שרשמתי אני את זה בסוף נפל לי שלא כולכך מבינה אותך!
שואל השאלה:
אחת חברה הכי טובה שלי 10 שנים ואני בספק אם הן לא מתקשרות להגיד לי לבוא כי אני במחזור כי כשאני במחזור אני לא אוהבת לצאת מהבית והן יודעות את זה אבל בכל מקרה הן היו מציעות משהו אני מרגישה כלכך לבד אוף
אנחנו גם לא באותו כיתה ומסתבר שהן היו היום בביצפר אז על הדרך היא באה אליה כנראה אבל בכל מקרה אני מרגישה רע ולבד
אחת חברה הכי טובה שלי 10 שנים ואני בספק אם הן לא מתקשרות להגיד לי לבוא כי אני במחזור כי כשאני במחזור אני לא אוהבת לצאת מהבית והן יודעות את זה אבל בכל מקרה הן היו מציעות משהו אני מרגישה כלכך לבד אוף
אנחנו גם לא באותו כיתה ומסתבר שהן היו היום בביצפר אז על הדרך היא באה אליה כנראה אבל בכל מקרה אני מרגישה רע ולבד
אנונימית
הן דוחות.
והן הפסידו אותך.
והן הפסידו אותך.
תחליפי חברות בדחוף
באותו הנושא: