3 תשובות
תכיני את כל החבילה ותעשי למשפחה ארוחת צהריים עם זה או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני גרה לבד.
אני גרה לבד.
אנונימית
למה? זה טעים..
אולי לא הכנת את זה נכון.
צריך לשים את זה על 180 מעלות ואז מלא תבלינים ומלח ושמן על התבנית עד שזה מזהיב.
אם הכנת ככה וזה פשוט לא טעים, תביאי לשכן או משהו...
אולי לא הכנת את זה נכון.
צריך לשים את זה על 180 מעלות ואז מלא תבלינים ומלח ושמן על התבנית עד שזה מזהיב.
אם הכנת ככה וזה פשוט לא טעים, תביאי לשכן או משהו...
באותו הנושא: