5 תשובות
את זה שצריך לשבת שמונה-תשע שעות ביום מול המחשב או בכיתה ולהכניס חומר שלא יעזור בכלום בחיים לראש כדי שאחרכ נצטרך להציא 100 במבחן
בלי בגרויות יותר!!!
משרד החינוך מושחתת
במקום לעזור לכל לתלמידים ולתת להם הזדמנוצ להיכנס לכל מגמות (ריאליות שרק חכמים נכנסים) , רמות (במתמטיקה ואנגלית 5 יחל )
לדעתי כל אחד צריך לנסות ולראות מה טוב בשבילו
חברה הכי טובה שלי לא מחוננת במתמטיקה כמוני אבל לה לא נתנו הזדמנות להיות ב5 יחל והיא קיבלה 75 במבחן מעבר(ולא נתנו לה)
סהכ פרוטקציות
במקום לעזור לכל לתלמידים ולתת להם הזדמנוצ להיכנס לכל מגמות (ריאליות שרק חכמים נכנסים) , רמות (במתמטיקה ואנגלית 5 יחל )
לדעתי כל אחד צריך לנסות ולראות מה טוב בשבילו
חברה הכי טובה שלי לא מחוננת במתמטיקה כמוני אבל לה לא נתנו הזדמנות להיות ב5 יחל והיא קיבלה 75 במבחן מעבר(ולא נתנו לה)
סהכ פרוטקציות
מה לא ?
הכל
באותו הנושא: