10 תשובות
גם אני הייתי כל היום בוכה בלי סיבה
זה פשוט יעבור בעצמו
זה פשוט יעבור,היה לי את זה גם
תשטפי פנים. שימי מוסיקה שאת אוהבת אחכ תלכי לישון. תקומי מחר בע"ה רעננה.
תאמת שגם אני מבואס לאחרונה אבל נראה לי שאת יותר. רוצה לדבר?
שואל השאלה:
רוצה לשתף אןתי גם?^
אנונימית
מניסיון, צאי החוצה, יכול להיות שזה קורה בגלל שאת כל הזמן במסכים ואת צריכה איזון בין המסכים לטבע, צאי החוצה, תנשמי אוויר, תציירי, תטיילי באופניים או ברגל ונסי להתרחק כמה שאת יכולה ממסכים.
משהו קטן ודי פרטי ואני לא רוצה שכל גולשי סטיפס יקראו את זה, אם את צריכה לדבר עם מישהו אני אהיה זמין בכמה שעות הקרובות פה (:
שואל השאלה:
אני מנסה באמת אבל בסוף כל יום אני פשוט מוצאת את עצמי בחדר מתחילה לבכות
לא טוב לי להיות לבד..^^
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי תודה ^
אנונימית
היי אנונימית, אני יובל, תנדבת בעלם דיגיטל. מרגיש שאת נמצאת במצב רגיש, מורכב ומטלטל, האם קרה משהו לאחרונה? כמה זמן את מרגישה ככה?. אני מזמינה אותך לדבר איתי ולשתף בתחושות שלך ונוכל לחשוב יחד מה יוכל לעזור לך. את יכולה גם באופן אנונימי אם יותר נוח לך. את יכולה לפנות בצ'אט בסטיפס, באינסטגרם nayedet.digital, בטיקטוק או באימייל [email protected]. מחכה לשמוע ממך, יובל.