5 תשובות
חושבת שיבטלו..
בנתיים 1,414 תלמידים בכיתות א-ד נדבקו אז יש סיכוי שכן..
יבטלו
חושבת שיחזירו לקצת זמן ואז הופ סגר שלישי
יבטלו לדעתי
באותו הנושא: