34 תשובות
אם באמת אכפת לך פשוט תפעילי יותר...
לי לא אכפת מזה בכלל... זה עוד דרך תקשורת עם חברים.
לי לא אכפת מזה בכלל... זה עוד דרך תקשורת עם חברים.
אנונימית
פשוט תפעילי יותר
אוי אינסטגרם יש עוד אנשים שעדיין מתעסקים בזה
שואל השאלה:
יש לי יחסית הרבה עוקבים אז זה כן משהו חשוב לי... אני מנסה כמה שיותר להפעיל אבל לא עובד לי... ואני מתלבטת אם לפתוח חדש אבל כל ההשקעה שלי פשוט תלך לפח..
יש לי יחסית הרבה עוקבים אז זה כן משהו חשוב לי... אני מנסה כמה שיותר להפעיל אבל לא עובד לי... ואני מתלבטת אם לפתוח חדש אבל כל ההשקעה שלי פשוט תלך לפח..
תעלי יותר סטורים.
תעקבי אחרי יותר אנשים תנסי גם ליצור איתם קשר כדי שיתעניינו בך ויעקבו אחרייך גם.
תעלי יותר תמונות.
תעקבי אחרי יותר אנשים תנסי גם ליצור איתם קשר כדי שיתעניינו בך ויעקבו אחרייך גם.
תעלי יותר תמונות.
ובהצלחה (:
מה אכפת לך מהאינסטגרם מה זה משנה זה סתם כאילו
תעקוב אחרי ישראלים הם יחזירו לך וככה תתחיל לבנות חזרה
גם שלי מת אבל התחלתי לבנות אותו חזרה ובכללי יש לי איזה 300 אנשים שלא אישרתי זה גם משהו
גם שלי מת אבל התחלתי לבנות אותו חזרה ובכללי יש לי איזה 300 אנשים שלא אישרתי זה גם משהו
אפשר לעקוב?
למצוא חיים.
שואל השאלה:
יש לי חיים. והגעתי למספר מאוד גבוה באינסטגרם אז אני לא מתכוונת למחוק. יש לי כבר פחות פעילים אז סתם רציתי לראות מה יגיבו...
יש לי חיים. והגעתי למספר מאוד גבוה באינסטגרם אז אני לא מתכוונת למחוק. יש לי כבר פחות פעילים אז סתם רציתי לראות מה יגיבו...
ה"נאמן" המסכן מחק לי את התשובה והוריד אמינות בגלל שהיא נכונה וגם בגלל ה20+ פלוסים שקיבלתי. אתה עצוב.
למי אכפת עדיין מהאינסטגרם רציני שלאף אחד לא אכפת כבר מהדבר הזה
ניראלי ירדו לי איזה חמישים עוקבים לא יודעת לא ספרתי..
אם זה באמת חשוב לך משום מה אז תשלחי עוקב למלא אנשים למשל תכנסי לחבר/ה כיאלו למי שהם עוקבים אחריהם ותשלחי למלא אנשים משם ואז יחזירו לך ותעלי סטורים.
עכשיו שאני חושבת על זה איזה הזוי זה שאנשים אשכרה באו אלי לפרופיל (או לכל אחד אחר) והורידו עוקב כיאלו מי בכלל נכנס בכוונה לאנשים רנדומלים כדי להוריד להם עוקב?
חחחחחח
בקיצור תעשי מה שאמרתי ככה יעלו לך העוקבים, או שתהיה פתוחה.
ניראלי ירדו לי איזה חמישים עוקבים לא יודעת לא ספרתי..
אם זה באמת חשוב לך משום מה אז תשלחי עוקב למלא אנשים למשל תכנסי לחבר/ה כיאלו למי שהם עוקבים אחריהם ותשלחי למלא אנשים משם ואז יחזירו לך ותעלי סטורים.
עכשיו שאני חושבת על זה איזה הזוי זה שאנשים אשכרה באו אלי לפרופיל (או לכל אחד אחר) והורידו עוקב כיאלו מי בכלל נכנס בכוונה לאנשים רנדומלים כדי להוריד להם עוקב?
חחחחחח
בקיצור תעשי מה שאמרתי ככה יעלו לך העוקבים, או שתהיה פתוחה.
למחוק את המשתמש ולמצוא חיים
להפעיל יותר
אני ממש כמוך
כאילו מצד אחד אני אומרת לעצמי שאין לי ראש לאינסטגרם אבל מצד שני.. יש לי גם כמות עוקבים, והשקעתי הרבה זמן אז אני מבינה את ההרגשה של למה לא לפתוח חדש ולמה את רוצה שזה יהיה כמו שזה היה..
"למצוא חיים" מה אני אגיד לכם.. זה שאתם פה מוכיח שמה זה יש לכם חיים מעניינים
אפשר להסתכל על האינסטגרם באור של לדוגמה, אני אוהבת להצטלם, אני אוהבת תמונות איכותיות כי זה חלק מהתחביבים שלי, כל הצילום וכו ואני לא חושבת שזה דבר רע. ואם היא נהנית לעשות את זה אז לבוא ולהגיד, "תמצאי חיים" תמצאו אתם חיים כי כמו שזה נשמע, חוץ מלבקר אנשים על הדרך ועל הפנאי שהם בוחרים לעצמם לא נשמע שיש לכם יותר מדי חיים.
בכל מקרה, תהיי מעניינת יותר..
אני אישית ממש אוהבת איפור וצילום ואני אוהבת לשלב ולשתף ככה אני יותר פעילה (למרות שבתקופה האחרונה לא ממש יוצא לי לפנות לזה זמן וזה מבאס ממש).
בכל מקרה אני גם עוקבת אחרי אנשים שמעניינים אותי וככה הם מחזירים עוקב ולאט לאט העוקבים עולים, הצפיות עולות
וכמו שזכור לי היא שאלה א' ואתם עונים לה ת' היא לא בקשה מכם יותר מדי אם אתם לא מסכימים עם הדרך הזו שזה בסדר אל תגיבו, אתם לא עונים לה על השאלה
כאילו מצד אחד אני אומרת לעצמי שאין לי ראש לאינסטגרם אבל מצד שני.. יש לי גם כמות עוקבים, והשקעתי הרבה זמן אז אני מבינה את ההרגשה של למה לא לפתוח חדש ולמה את רוצה שזה יהיה כמו שזה היה..
"למצוא חיים" מה אני אגיד לכם.. זה שאתם פה מוכיח שמה זה יש לכם חיים מעניינים
אפשר להסתכל על האינסטגרם באור של לדוגמה, אני אוהבת להצטלם, אני אוהבת תמונות איכותיות כי זה חלק מהתחביבים שלי, כל הצילום וכו ואני לא חושבת שזה דבר רע. ואם היא נהנית לעשות את זה אז לבוא ולהגיד, "תמצאי חיים" תמצאו אתם חיים כי כמו שזה נשמע, חוץ מלבקר אנשים על הדרך ועל הפנאי שהם בוחרים לעצמם לא נשמע שיש לכם יותר מדי חיים.
בכל מקרה, תהיי מעניינת יותר..
אני אישית ממש אוהבת איפור וצילום ואני אוהבת לשלב ולשתף ככה אני יותר פעילה (למרות שבתקופה האחרונה לא ממש יוצא לי לפנות לזה זמן וזה מבאס ממש).
בכל מקרה אני גם עוקבת אחרי אנשים שמעניינים אותי וככה הם מחזירים עוקב ולאט לאט העוקבים עולים, הצפיות עולות
וכמו שזכור לי היא שאלה א' ואתם עונים לה ת' היא לא בקשה מכם יותר מדי אם אתם לא מסכימים עם הדרך הזו שזה בסדר אל תגיבו, אתם לא עונים לה על השאלה
זה שהגעת למספר גבוה של עוקבים באינסטגרם זה אומר שיש לך חיים?
אנונימי
את רדודה כמו פרסיליה קשתי
עוקבים זה לא הכל בחיים וזה לא אומר שבאמת יש לך חיים ואת מאושרת
עוקבים זה לא הכל בחיים וזה לא אומר שבאמת יש לך חיים ואת מאושרת
אנונימי
להפסיק להתעסק בלייקים ועוקבים כי זה די מביך בתיכון
שואל השאלה:
ואו ואו אף אחד לא הבין אותי נכון!
יש לי חיים, אני עוד עוד המון דברים.
אינסטגרם זה בסהכ עוד תחביב שלי שאני משקיעה בו זה רחוק מלהיות כל החיים שלי. אבל כן זה משהו שהשקעתי בו כמה שנים ומבאס אותי שפתאום הוא לא כמו פעם ולא פעיל... רק רציתי לשאול אם יש דרך שהוא יהיה יותר פעיל... אני ממש לא רדודה ואל תשוו אותו לפרסיליה..
ואו ואו אף אחד לא הבין אותי נכון!
יש לי חיים, אני עוד עוד המון דברים.
אינסטגרם זה בסהכ עוד תחביב שלי שאני משקיעה בו זה רחוק מלהיות כל החיים שלי. אבל כן זה משהו שהשקעתי בו כמה שנים ומבאס אותי שפתאום הוא לא כמו פעם ולא פעיל... רק רציתי לשאול אם יש דרך שהוא יהיה יותר פעיל... אני ממש לא רדודה ואל תשוו אותו לפרסיליה..
שואל השאלה:
ולא זה לא מביך בתיכון
ולא זה לא מביך בתיכון
אוף אנשים ץפסיקו להיות שיטחיים כל כך . זה רק אפליקציה
ולא בא לי לבאס וזה לא אישי
אבל הצפיות והלייקים והעוקבים לא יביאו לך כלום בחיים
וגם זה לא מעניין אף אחד מה עשיתם היום ושיט כזה
ולא בא לי לבאס וזה לא אישי
אבל הצפיות והלייקים והעוקבים לא יביאו לך כלום בחיים
וגם זה לא מעניין אף אחד מה עשיתם היום ושיט כזה
אנונימית
אנונימית אני רוצה להתחתן איתך
זה באמת לא מעניין אף אחד ואנשים סתם משחקים אותה כאילו זה מעניין אותם כי זה הכל אינטרסים והכל העמדות פנים באינסטגרם
זה פשוט שקר אחד גדול. גם פרסיליה ניסתה להסתיר את הצלקת הקשה שיש לה בעזרת השקר הגדול שזה האינטסגרם ואנשים שנותנים לה לייקים ומתחנפים אליה כדי לנסות להשיג אותה במיטה אני לא יודע מה
הכל פשוט שקר
זה באמת לא מעניין אף אחד ואנשים סתם משחקים אותה כאילו זה מעניין אותם כי זה הכל אינטרסים והכל העמדות פנים באינסטגרם
זה פשוט שקר אחד גדול. גם פרסיליה ניסתה להסתיר את הצלקת הקשה שיש לה בעזרת השקר הגדול שזה האינטסגרם ואנשים שנותנים לה לייקים ומתחנפים אליה כדי לנסות להשיג אותה במיטה אני לא יודע מה
הכל פשוט שקר
אנונימי
שואל השאלה:
כן אנונימית עם זה אני מסכימה... את הראשונה שלא תוקפת אותי נכון היום כולם בטיקטוק..
כן אנונימית עם זה אני מסכימה... את הראשונה שלא תוקפת אותי נכון היום כולם בטיקטוק..
שואל השאלה:
ודיי להשוות לפריסיליה קשתי מה הקשר?!
ודיי להשוות לפריסיליה קשתי מה הקשר?!
את מנסה להראות לכולם שהחיים שלך תותים
למרות שיש הרבה אנשים שהם פצועים בנפש שאין להם באמת חיים תותים אבל אנשים אחרים שעוקבים אחריהם באינטסגרם ורואים תמונות שלהם חושבים שכן יש להם
למרות שיש הרבה אנשים שהם פצועים בנפש שאין להם באמת חיים תותים אבל אנשים אחרים שעוקבים אחריהם באינטסגרם ורואים תמונות שלהם חושבים שכן יש להם
אנונימי
שואל השאלה:
אני רחוקה מאוד מלהראות באינסטגרם שלי שהחיים שלי תותים. ואני אפילו אומרת למי שעוקב אחריי שמה שהם רואים באינסטגרם רחוק במאות קילומטרים מהמציאות.
אני רחוקה מאוד מלהראות באינסטגרם שלי שהחיים שלי תותים. ואני אפילו אומרת למי שעוקב אחריי שמה שהם רואים באינסטגרם רחוק במאות קילומטרים מהמציאות.
על סמך מה אתם קובעים שאין לה חיים?
אוי מצחיקים ממש בני 14 מומחים פה וקובעים מה זה תחביב ומה לא
לא תחביב בעיניכם ? אתם חושבים שזה שטחי? אחלה! תמשיכו בשלכם
אגב, אני מאוד אוהבת לנקות, חלק מהתחביב שלי זה אומר שזה יביא אותי לאנשהו? יקדם אותי? לא בהכרח. זה התחביב שלי כמו שלכל אחד יש תחביב וזה בא לידי ביטוי בהמון דברים
ואם זה עושה לה טוב מי אתם שתגידו שזה לא תחביב
להשוות לפרסיליה וואו הגענו לתחתית לא? על ההשוואה הזו אין צורך אפילו לתת דין וחשבון ולהסביר מה עושה לה טוב ומה לא
אוי מצחיקים ממש בני 14 מומחים פה וקובעים מה זה תחביב ומה לא
לא תחביב בעיניכם ? אתם חושבים שזה שטחי? אחלה! תמשיכו בשלכם
אגב, אני מאוד אוהבת לנקות, חלק מהתחביב שלי זה אומר שזה יביא אותי לאנשהו? יקדם אותי? לא בהכרח. זה התחביב שלי כמו שלכל אחד יש תחביב וזה בא לידי ביטוי בהמון דברים
ואם זה עושה לה טוב מי אתם שתגידו שזה לא תחביב
להשוות לפרסיליה וואו הגענו לתחתית לא? על ההשוואה הזו אין צורך אפילו לתת דין וחשבון ולהסביר מה עושה לה טוב ומה לא
שואל השאלה:
את מלכה וואו באמת
את מלכה וואו באמת
האמת שזה נכון מאוד
לאף אחד לא אכפת מה השני מעלה אם זה אנשים אנונימים.
לאף אחד לא אכפת מה השני מעלה אם זה אנשים אנונימים.
שואל השאלה:
אבל אני לא אנונימית כל כך..
אבל אני לא אנונימית כל כך..
למה את מפורסמת ויש לך מעריצים?
lianaa
העולם הזה צבוע
לאנשים שלא תורמים לעולם כמו למשל איתי לוי שרק שר יש מיליוני בנות שמתחנפות אליו בתגובות ואומרות "איזה חתיך" "בעלי" "תאנוס אותי בהסכמה"
על אנשים שקטים וצנועים ואנונימיים אף אחד לא אכפת לו מהם
פשוט העולם צבוע
יש אנשים שהם תורמים לעולם יותר מאיתי לוי אבל עליהם אף אחד לא שם
ואם איתי לוי לא היה מפורסם כמעט ואף בחורה לא הייתה שמה עליו או זורקת את החזייה שלה עליו
סתם הכל התחנפויות באינסטגרם ואני רואה את זה בלי סוף
אפילו אנשים שאני בקושי מכיר רושמים לי על התמונה "אחשלי היקר"
מה אחשלי? מי אתה בכלל? אני לא מכיר אותך
אבל באינטסגרם אתה מרגיש שמאלצים אותך להתחנף לאחרים ולרשום להם גם "אחשלי היקר" למרות שאני לא מכיר את הבן אדם אבל ככה משיגים עוד לייקים מעוד אנשים ועוקבים וככה גם אנשים אחרים חושבים שבאמת יש לי הרבה חברים למרות שאין לי כמעט חברים
יש לי כולה חבר אחד אמיתי במציאות אבל אדם נייטראלי שנכנס לאינסטגרם שלי חושב שאני בן אדם מאושר שיש לו הרבה חברים אבל בעצם אין לי כלום וזה מרגיש לי הכל ריקני וכל האינסטגרם זה פשוט מסיכות אנשים ששמים מסיכות
העולם הזה צבוע
לאנשים שלא תורמים לעולם כמו למשל איתי לוי שרק שר יש מיליוני בנות שמתחנפות אליו בתגובות ואומרות "איזה חתיך" "בעלי" "תאנוס אותי בהסכמה"
על אנשים שקטים וצנועים ואנונימיים אף אחד לא אכפת לו מהם
פשוט העולם צבוע
יש אנשים שהם תורמים לעולם יותר מאיתי לוי אבל עליהם אף אחד לא שם
ואם איתי לוי לא היה מפורסם כמעט ואף בחורה לא הייתה שמה עליו או זורקת את החזייה שלה עליו
סתם הכל התחנפויות באינסטגרם ואני רואה את זה בלי סוף
אפילו אנשים שאני בקושי מכיר רושמים לי על התמונה "אחשלי היקר"
מה אחשלי? מי אתה בכלל? אני לא מכיר אותך
אבל באינטסגרם אתה מרגיש שמאלצים אותך להתחנף לאחרים ולרשום להם גם "אחשלי היקר" למרות שאני לא מכיר את הבן אדם אבל ככה משיגים עוד לייקים מעוד אנשים ועוקבים וככה גם אנשים אחרים חושבים שבאמת יש לי הרבה חברים למרות שאין לי כמעט חברים
יש לי כולה חבר אחד אמיתי במציאות אבל אדם נייטראלי שנכנס לאינסטגרם שלי חושב שאני בן אדם מאושר שיש לו הרבה חברים אבל בעצם אין לי כלום וזה מרגיש לי הכל ריקני וכל האינסטגרם זה פשוט מסיכות אנשים ששמים מסיכות
אנונימי
אנונימי מסכימה איתך חוץ מהחלק של איתי לוי לא הבנתי מה זה קשור..
אבל זה נכון שבאינסטגרם מגיבים לאנשים שאתה בכלל לא מדבר איתם במציאות "יפהשלי" "חיים שלי" "אוהבת" וכאלה.
אני הפסקתי להיות "פעילה" באינסטגרם
א' כי זה לא מעניין אותי מה אחרים עושים, עם מי הם נפגשים ומה הם אוכלים או עוד תמונה של עצמם.
ב' לא מרגישה צורך לעלות דברים מטומטמים לסטורי שלי כדי להראות לכולם כמה כיף (לרוב זה מה שקורה), באמת כיף לי בחיים ואני מאושרת אבל אין לי את הצורך לעלות את זה לאינסטגרם כי אני לא צריכה אישור מאחרים או שאחרים יראו מה אני עושה.. זה חא באמת אכפת לי.
מדי פעם אני מעלה סטורי של נוף יפה סתם כי זה יפה ותמונות לפיד כבר מזמן הפסקתי לעלות... תגובות אני לא מגיבה כבר לאף אחד חוץ מחברות קרובות שהן אומרות לי שהן העלו כי זה נדיר שאני אשכרה מסתכלת באינסטגרם על תמונות של אנשים.. אם אני באינסטגרם זה להסתכל אצל אנשים שאני אוהבת (מפורסמים כיאלו), להתעדכן בדברים וכו'..
יש לי 549 עוקבים והיה כמעט 600 זה ירד לא יודעת מי המשועמם שנכנס לאנשים להוריד עוקב חחח אבל בסדר זה לא אכפת לי.
האמת שפעם הייתי במקום הזה שממש רציתי הרבה לייקים והצבאסתי שאין לי הרבה ולחברות יש יותר לייקים, הרגשתי שזה אשכרה מאפיין אותי ונחוץ לי ואנשים מסתכלים כל הזמן באינסטגרם שלי לראות כמה תגובות ואם יש לי רק 40 תגובות יצחקו עלי כי אין לי חברים... נשבעת שככה הרגשתי פעם אבל מזל שזה עבר ואני לא נותנת לזה חשיבות.
קיצר לא מעניין אותי אחרים, לא מרגישה צורך לשתף את החיים שלי יותר מדי באפליקציה הזאת וזה לא כי אני מתביישת זה כי אני חיה לעצמי ולא בשביל להראות לאחרים.
אבל זאת אני וכל אחד ומה שהוא אוהב :)
אגב אנונימי שרשם לי את המגילה, לא הבנתי באיזה הקשר רשמת לי את כל זה אבל אני מסכימה חחח
אבל זה נכון שבאינסטגרם מגיבים לאנשים שאתה בכלל לא מדבר איתם במציאות "יפהשלי" "חיים שלי" "אוהבת" וכאלה.
אני הפסקתי להיות "פעילה" באינסטגרם
א' כי זה לא מעניין אותי מה אחרים עושים, עם מי הם נפגשים ומה הם אוכלים או עוד תמונה של עצמם.
ב' לא מרגישה צורך לעלות דברים מטומטמים לסטורי שלי כדי להראות לכולם כמה כיף (לרוב זה מה שקורה), באמת כיף לי בחיים ואני מאושרת אבל אין לי את הצורך לעלות את זה לאינסטגרם כי אני לא צריכה אישור מאחרים או שאחרים יראו מה אני עושה.. זה חא באמת אכפת לי.
מדי פעם אני מעלה סטורי של נוף יפה סתם כי זה יפה ותמונות לפיד כבר מזמן הפסקתי לעלות... תגובות אני לא מגיבה כבר לאף אחד חוץ מחברות קרובות שהן אומרות לי שהן העלו כי זה נדיר שאני אשכרה מסתכלת באינסטגרם על תמונות של אנשים.. אם אני באינסטגרם זה להסתכל אצל אנשים שאני אוהבת (מפורסמים כיאלו), להתעדכן בדברים וכו'..
יש לי 549 עוקבים והיה כמעט 600 זה ירד לא יודעת מי המשועמם שנכנס לאנשים להוריד עוקב חחח אבל בסדר זה לא אכפת לי.
האמת שפעם הייתי במקום הזה שממש רציתי הרבה לייקים והצבאסתי שאין לי הרבה ולחברות יש יותר לייקים, הרגשתי שזה אשכרה מאפיין אותי ונחוץ לי ואנשים מסתכלים כל הזמן באינסטגרם שלי לראות כמה תגובות ואם יש לי רק 40 תגובות יצחקו עלי כי אין לי חברים... נשבעת שככה הרגשתי פעם אבל מזל שזה עבר ואני לא נותנת לזה חשיבות.
קיצר לא מעניין אותי אחרים, לא מרגישה צורך לשתף את החיים שלי יותר מדי באפליקציה הזאת וזה לא כי אני מתביישת זה כי אני חיה לעצמי ולא בשביל להראות לאחרים.
אבל זאת אני וכל אחד ומה שהוא אוהב :)
אגב אנונימי שרשם לי את המגילה, לא הבנתי באיזה הקשר רשמת לי את כל זה אבל אני מסכימה חחח