6 תשובות
ממש לא אפסול כי גוף אפשר לבנות אופי אי אפשר לתקן
לא, ההפך העדפה הראשונית שלי זה מלאה, ואני לא אפסול רזה ומשקל רגיל
אנונימי
אני הייתי פוסל
אני בת, אבל בי, אני מעדיפה מלאות
אנונימית
יואו איזה משפט חכם עבאדי אמר
מי אני שאפסול מישהי בגלל שהיא מלאה
באותו הנושא: