3 תשובות
זאת רמאות וחבל
לא לכולם זה קל. זה דורש חשיבה, עמידה בזמנים, והתמודדות עם לחץ, במיוחד אם אתה עושה את זה בשעה יחסית מאוחרת, אחרי שכל היום היית שם, ואתה עייף. אם אתה רוצה ציון טוב, תלמד ותשקיע, זה לא יכול להזיק לך.
המבחן קליל באמת
אני נלחצתי ולמדתי חודש לפני וזה היה מיותר
אני נלחצתי ולמדתי חודש לפני וזה היה מיותר
באותו הנושא: