6 תשובות
חחחn זה תלוי בגישה שלך, אם תתבכיין זה לא יעזור קח דברים בפרופורציות זה שיער ולרוב הגברים בישראל יש קרחת. בן כמה אתה?
שואל השאלה:
24 ונכון אבל בדילאים הרבה יותר מאוחרים שהם ממילא נראים בהם כמו נעל אבל רבאק אני בשנות ה 20 שלי למה הגוף בוגד בי
24 ונכון אבל בדילאים הרבה יותר מאוחרים שהם ממילא נראים בהם כמו נעל אבל רבאק אני בשנות ה 20 שלי למה הגוף בוגד בי
אנונימי
24? שמע זה ממש ממוצע רוב האנשים שאני מכירה התחילו להתקרח בגיל הזה זה סבבה לגמרי גם אם זה קצת יותר מוקדם מחברים שלך או משהו חכה שנה שנתיים וכולם יהיו ככה אל תדאג
זה לא ביג דיל כמו שאתה חושב וכל הטיפולים האלה זה סתם חרטא רק השתלה עובדת
זה לא ביג דיל כמו שאתה חושב וכל הטיפולים האלה זה סתם חרטא רק השתלה עובדת
ממליצה לך לבדוק טיפול תרופתי. יש כדורים שיכולים לעצור את התהליך וגם להצמיח מחדש שיער. תבדוק עם רופא עור.
שואל השאלה:
התמונה מבטאת את הרצון העז שלי לתלוש את הקרקפת עם הזקיקי שיער העלובים שלי שבגלל הפגיעות שלהם אני במצב הזה והשתלת שיער זה עינוי וגם עולה הרבה כסף ולא בכל המקרים התוצאה טובה אבל תודה בכל מקרה
התמונה מבטאת את הרצון העז שלי לתלוש את הקרקפת עם הזקיקי שיער העלובים שלי שבגלל הפגיעות שלהם אני במצב הזה והשתלת שיער זה עינוי וגם עולה הרבה כסף ולא בכל המקרים התוצאה טובה אבל תודה בכל מקרה
אנונימי
זה תלוי בן כמה אתה יש כאלה שנמשכות גם לקרחת אבל זה תלוי בגיל
אבל מה נסגר עם התמונה של השאלה
אבל מה נסגר עם התמונה של השאלה
באותו הנושא: